Her kan du følge Julejakten minutt for minutt. Denne siden erstatter Facebook-gruppen som ble brukt tidligere slik at all informasjon nå vises på denne nettsiden, da ikke alle bruker Facebook.
Vinner 4. desember
Nok en vinner er trukket ut og får gavekort fra Stavanger Sentrum AS. Den heldige ble Tore R. Gratulerer! 🎁🎄🎅
Post 4 + vinner 2. desember
Post 4 er flyttet til andre siden av veien da det ble litt uro i barnehagen der posten hang. Kartene er oppdatert med ny plassering.
Kveldens vinner av gavekort er Bjørnar. Gratulerer! 🎁👏
Vinner 1. desember
Kjekt å se så mange som har hatt muligheten til å starte på jakten på julen allerede. Og jammen er det ikke ei som har klart å besøke alle postene første dagen. Imponerende. 👏
Gavekortene i år blir som tidligere utlevert hos Stavanger Sentrum AS.
Første heldig vinner av gavekort er AnneB. Gratulerer! 🎁 Nye muligheter i morgen. 🏃♂️
Bli med på Julejakten
1. desember legges det ut 24 poster i Stavangerområdet dere kan jakte på i adventstiden. Det er gratis å delta og med fine premier hver dag. Gjerne fortell andre om jakten. 👏
Bli med i jakten på julen med Julejakten! 🏃♂️🏃♀️
Legg til innlegg du ønsker å vise i nyhetsfeeden.
Ønsker du kontakt med Julejakten, send gjerne en e-post til julejakten@o-klubb.no.
[ap-form]


